Clean and simple kort med restepapir

Hei i dag har jeg blogget for Scrappiness igjen:) Dette kortet er laget av restepapir, og det er jo alltid godt å få brukt opp.

Fra forrige kort jeg laget hadde jeg igjen litt rester, og jeg likte så godt fargene og mønsteret på Kort og Godt arket, så jeg bestemte meg for å lage et kort til.

IMG_4612-(1)

Seks heksagoner har jeg stanset ut av mønster arket og limt de sammen. Jeg fant ut at det var enklest å sette de sammen og lime fra baksiden. Har embosset bazzilen med en embossingfolder fra Sizzex som fulgte med Bigshoten min:)

IMG_4614-(1)

Kantet sirkelen i midten og selve kortet med stickles glitterlim og limt på en lilla bling. Brukt litt sløyfebånd med teksten «Gratulere».

IMG_4615

Brukt den samme disen fra Kort og Godt, men brukt den største for å lage tekst og skrive felt på innsiden av kortet. Liker godt hvordan teksten trer fram når kortet er litt enkelt:)

Det var alt for denne gang. Ønsker dere en flott helg:)

Oversikt over hva jeg har brukt finner du på bloggen til Srappiness her.

Legg igjen en kommentar

