Kjapt og enkelt brettekort – Squash fold card

Hei:)

I dag har jeg lyst til å vise dere et super enkelt, raskt og fint brettekort. Noen ganger trenger man et kort raskt, og jeg synes dette er veldig fint og ser mer fancy ut enn det er. Tutorial på hvordan det er laget finner du hos Scrappiness her.

IMG_4556-(1)

 

Jeg har fargelagt et stempel fra Art Impression med Distress ink. Disse stemplene kan man godt fargelegge litt røft, for de er litt tegneserieaktig.

IMG_4561-(1)

Slik ser kortet ut på innsiden halveis brettet ut og helt brettet ut.

IMG_4563-(1)

Jeg har festet motivet i front og bak med limputer slik at jeg kan føre båndet imellom for knyting på siden. De fine heksagon disene fra Kort og Godt var supre til dette kortet.

IMG_4566-(1)

Squash fold bretten likte jeg kjempegodt og det var gøy å male litt med distress igjen. Ser jeg trenger mer trening, men jeg ble fornøyd med resultatet – og det kan jo bare bli bedre. Arkene fra Kort og Godt var flotte og passet kortet og stemplet supert.

Håper dere fikk litt inspirasjon, gå gjerne på bloggen til Scrappiness for å få forklaring på bretten. Takk for at du tittet innom bloggen min og ha en fortsatt fin dag:)

IMG_4559-(1)

Jeg deltar på følgende utfordringer med dette kortet:

Papirplantetn – Utfordring 8 – sommer (er det en tid på året man har tid til å nyte vin med venninner-  så er vel det på sommeren:) )

Papirlosjen utfordring 8 – Alt er lov

4 thoughts on “Kjapt og enkelt brettekort – Squash fold card

  1. Monica sier:

    Motivet er bare så herlig! Heile kortet passa bare så flott sammen, alt fra mønsterark, motiv, dies, tekst og bretteteknikk. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov. DT Monica

    Lik

  2. Annelen sier:

    Flott kort, med herlig motiv. Likte godt bretteteknikken du har brukt 🙂 Takk for at du deltar i utfordringa til Papilosjen.
    DT Annelen

    Lik

  3. Tindaloo sier:

    Kjempeflott kort, så morsomt motiv og stilig papir, så drodlete! 🙂
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Masse lykke til! ♥ DT Tindaloo
    PS: Om du titter innom bloggen min så har jeg en flott BloggCandy! 🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

