Å være turist i eget fylke er ganske ok…

Jeg er i feriemodus…Deilig og i dag har jeg blogget for Project Life Norge.

Jeg laget to enkel og ganske kjappe sider fra min første ferie uke i år. Denne sommeren skal vi tilbringe hjemme i Østfold og være turist i eget fylke er ganske gøy.

Den første siden er fra en tur jeg og en venninne tok til Strømsfoss mølle i Aremark. Her har jeg aldri vært før, men det var utrolig flott.

Spennende utstilling med malerier og gamle ting i den gamle møllen og tusen vakre pynteting å gå og titte på i Møllerens hus. Eplekaken var uforglemmelig i den lille kafeen inne i huset. Anbefales!!!IMG_4630

Siden er i glade sommerfarge med kort og pynt fra Sn@p. Har bare brukt noen forskjellig stickers fra lageret mitt og litt Wink of stella for å fremheve noen detaljer i pynten og på kortene.

IMG_4632IMG_4631

IMG_4633

IMG_4634

Har du lyst til å besøke Strømsfoss  i Aremark finner du mer informasjon her. Kan virkelig anbefale en tur hit.

IMG_4635

Neste side er fra turer i Sarpsborg og Fredrikstad. Her er det mer pastellfarger på kortene

Det er egentlig ganske hyggelig å ha god tid, tid til å ta en milkshake og se på folkelivet på torget. Tror ikke jeg har gjort det på noen år….

IMG_4626

Når man er hjemme i ferien så tenker man at det ikke skjer så mye, men nå har jeg startet å jobbe med bildene, så ser jeg at vi har jo gjort masse forskjellig. Men alt etter mottoet: hva har vi lyst til å gjøre i dag.

IMG_4628

Noen slapper mer av enn andre…. en egenskap å beundre egentlig:)

IMG_4629

IMG_4627

Det var det jeg hadde for denne gangen. Disse sidene var ganske enkle – jeg har ikke gravd dypt i skuffene mine og prøvd nye ting. Men – jeg har fanget sommerferie stemningen og har foreviget våre minner.

Ønsker dere en fortsatt fin sommer. Har du lyst og tid så er det fortsatt mulig å delta på Project Life sin utfordring. Du finner den her. Frist  22.juli kl 23.55.

Jeg deltar i følgende utfordringer med disse to sidene:

Scrappegarasjen – Oppgave 26 – Sol og sommer

Kreativ Scrapping – #6 & #7 – Sommer og sol

Hobbygarasje – Utfordring Juni/Juli – Alt er lov

6 thoughts on “Å være turist i eget fylke er ganske ok…

  1. Jorunn Elin sier:

    Flotte sider og kjekt med masse tekst og pynt
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    Lik

Legg igjen en kommentar

