Et lommebok kort til en jubilant

IMG_4160

Her er et nytt lommebok kort, denne gangen til en jubilant som ble 80:) De flotte arkene fra Maja Design sin nye kolleksjon Vintage romance passet utmerket. Hvordan kortet er laget har jeg i en tidligere bloggpost, så her finner du fremgangsmåte og mal.

IMG_4179

Jeg har pyntet kortet med papirutklipp, blomster og metallpynt. Klokkene har jeg klippet ut fra et Maja design ark (husker ikke hvilket) og hatt på Cracle paste. Alle kanter er rufset og påført Distress ink – Walnut Stain, bortsett fra «lommebok sidene» her har jeg brukt Antique Line .

IMG_4171

Bilen som jeg har klippet ut er blanket med Glossy Accent for å fremheve den litt. I kantene har jeg satt splittbinders fra Tim Holtz.

IMG_4168

På tagen står det en liten hilsen.

Her ser du baksiden (eller framsiden). Har laget en klaff som holder kortet sammen.

IMG_4163

Inne i lommebok kortet har jeg satt to små kort. Her har jeg satt erstattet bildet som var på mønster arket med jubilanten. Det passet perfekt! De nydelig blå blomstene på de små kortene har  jeg også hatt Glossy Accent på.

IMG_4175

Her er en oversikt over hva jeg har brukt:

Ark: Bazzil – Kraft an Avalanche. Maja Design – Vintage Romance;He is my man og Honeymoon.

Blomster fra Prima

Metallpynt fra KortHobby

Splittbinders fra Tim Holtz

Distress ink – Walnut Stain, Antique Line

Pyntetn er limt fast med Finnabair – 3D Gloss Gel

Ranger – Crakcle paste

Ranger – Glossy Accent

Dies: Sizzex – Ornate Labels og Tim Holtz – Tags

Jeg deltar i følgende utfrodringer med kortet:

Cards and scrap – Utfordring 120 – Dies (jeg har brukt dies til å lage tag og hull til klaffen bak) diesen har på en måte blitt en del av prosjektet uten å være direkte pynt:)

KortHobby – Utfordring Juni/juli – Feiring eller begivenhet med metall fra Korthobby

3 thoughts on “Et lommebok kort til en jubilant

  1. wenche sier:

    Hei 🙂
    Så nydelig herre lommebok !
    Likte spesiellt måten du har brukt tannhjulene og blomstene på.
    Takk for at du deltar i korthobby utfordringen !
    GOD SOMMER !
    klem Wenche

    Lik

Legg igjen en kommentar

