Et kort for flere anledninger

Hei. Her er et kort som jeg har laget for Scrappiness som inspirasjon til utfordringende de har gående nå med Papirdesign og lag på lag.

Du kan lese mer om utfordringen og delta her.

IMG_4278

Kort kan passe til flere anledninger og både til dame og herre.

Kjekt å ha sånne kort liggende – plutselig så trenger man et:)

IMG_4285
Kortet er egentlig ganske enkelt, men jeg har brukt en dies som har laget en dekorativ kant på kortet.
Jeg har brukt arket Muligheter – Drivved fra Papirdesign, og «tre» siden av arket er en herlig rustikk trevegg i blåtoner og brunt.
 Pyntet enkelt med tre blomster og litt perler.
IMG_4280
På tag’en har jeg brukt embossing pulver. Det er min egen blanding av flere embossingpulver, slik at jeg fikk både hentet frem den blå, hvite og brune fargen fra arkene.
Blonden har jeg stiftet fast i arket. Alle ark er lett rufset og kantet med Distress Ink – Ground espresso. Stickers fra Papirdesing som er festet på bazzil.
På innsiden har jeg også brukt den samme diesen, men delt den i to på skrå.
IMG_4287
På baksiden har jeg plassert en buttons og ellers er den ganske enkel.
IMG_4286
Tusen takk for titten. Under finner du en oversikt over hva jeg har brukt:)
Materialliste:
Ark – Bazzil –  hvit, turkis og Muldvarp.
Papirdesign – Muligheter – Drivved
Dies – Spellbinders – Fanciful Lattiude
Tim Hotlz dies . tag
Blomster og blonder fra Papirdesign
Distress Ink – Ground espresso
Embossingpulver fra Stampendius
Buttoms fra Papirdesign
Stempel fra Papirdesign – Dagen i dag er en gave
Hvite halvperler fra Papirdesign
Legg igjen en kommentar

