Sommerlig bursdagskort

Endelig sommer og i dag har jeg vært i bursdag:)

Har laget et sommerlig bursdagskort og koset meg med paste, maling, crayons og mist og fått et kort i deilige, friske sommerfarger. Ser nesten ut som et fruktfat, hi hi.

IMG_4211

Jeg har brukt ark  og stensil fra Tim Holtz og påført Finnabair 3D Gloss gel før jeg har brukt Tim Holtz sine crayons. Disse har jeg hatt en liten stund, men ikke fått prøvd de skikkelig enda. Synes de var lette å smøre ut og fargene blandet seg slik jeg ønsket.

IMG_4212

Jeg tørket laget med crayons da jeg var fornøyd med fargene, så sprayet jeg over med Dylusions Ink Spray; White Linen, Glimmermist – Dazzeling, Micapowder – blue og  noen splasher med Prima; Color Bloom Spray; Empress Gold. Og til slutt noen splash og prikker med Dylusions ink spray; white line igjen

IMG_4214

Brukt tekst fra Tim Holtz – Small Talk Occasions, som jeg har brukt en tynn sort tusj rundt for å markere dem litt.

IMG_4213

Nederst har jeg satt et rosa glass hjerte. Bak motivet har jeg grønn bølgepapp og selve arket er av 200 gr tykt akvarell ark. Liker å bruke det for det er litt myk i hvitfargen og er tykt og fint å skrive på.

IMG_4215

Deilig med sommer og jeg håper vi får flere slike dager som i dag hvor vi kan spise og kose oss ute. Tusen takk for at du tittet innom bloggen min:)

Jeg deltar i følgende utfordringer:

En liten butikk – Juni utfordring – inspirert av sistat: att bara leva är inte tillräckligt, sade fjärilen man måste ha solsken, frihet och lite blommor. Hans Christian Andersen. For meg så betyr sitatet det at man trenger litt glede i livet  for at det skal gi mening, og for meg så betyr det at man er positiv og velger «happiness» i livet.

Kreativ Scrapping – Utfordring juni/juli – Sol og sommer

Hjerteboden – Juni utfordring – Sommer

 

 

9 thoughts on “Sommerlig bursdagskort

  1. Gunn sier:

    Dette kortet ble man glad av å se på, flotte sommerlige farger i fin harmoni. Takk for at du deltar i Hjerteboden sin sommer utfordring. Klem DT-Gunn

    Lik

  2. Tettiz sier:

    Vilken härlig tolkning av citatet – ett färgglatt och GLATT kort!! 😀 TACK för att du är med och inspireras av junitävlingen hos En liten butik!
    Klem,
    Jeanette – Tettiz

    Likt av 1 person

  3. kjersti sier:

    Her var det skikkelig sommerlig ja, lekre farger!
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping denne gangen, lykke til i trekningen!
    Klem fra Kjersti:)

    Lik

Legg igjen en kommentar

