Konfirmantkort – clean and simpel

IMG_4096

Å lage ting enkelt, er ikke lett for ei som elsker lag på lag og masse pynt…. Men jeg liker godt stilen som er enkel og ren også. Har bare ikke laget så mye i den sjangeren. Så da jeg skulle lage et konfirmant kort til en gutt, så bestemte jeg meg for å prøve.

Arket fra Papirdesign har en blå/turkis farge som jeg liker utrolig godt, og den er også veldig fin sammen med hvitt. Brukte en dies til å stanse ut tre stjerner, la forskjellig side av mønsterarket bak to av dem. Tegnet opp en kant rundt det hele. Pyntet med wasitape, litt mønsterark og noen få stjerner og glitterdots.

IMG_4098

 

IMG_4097

 

IMG_4088

Den turkise fargen kommer veldig godt fram i kontrast med det hvite, og jeg synes det ble et friskt og fint konfirmant kort.

Innsiden og baksiden ble slik:

IMG_4099

Under teksten til venstre er det en pengelomme, og til høyre er det plass til en liten hilsen. Alt veldig enkelt satt opp, kun pyntet med litt bling.

IMG_4103

Her er en oversikt over hva jeg har brukt:

Ark: Bazzil – Patina og Lace,  Papirdesign – Muligheter , Tro på deg sev.

Dies: WeR – Quickutz – Nesting star

Stempel fra Kort og Godt: M202 og M-206

Pynt: Sølv stjerner fra Kort og Godt, Want2Scrap – Say it with bling, Marianne Design – Diamond Gems.

Ranger – Archival ink – Jet black

Tråd, knapp og Wasi-tape  fra mitt lager.

 

Jeg deltar i følgende utfordringer med kortet:

Kreativ Hobby; Juni utfordring – Plane – Less is more, frist 27.06.16

Papirdesign – Juniutfordring – Tema Feiring, Frist 30.06.16

Scrappegarasjen – Utfordring 24 – Stempel, Frist 10.06.16

Det var alt for nå. Takk for at du tittet innom og ha en fin dag videre:)

5 thoughts on “Konfirmantkort – clean and simpel

  1. Hege sier:

    Så stilig konfirmasjonskort.
    Kult med stjernene med forskjellige mønsterark bak.
    Tusen takk for at du deltar i juniutfordringen til Papirdesign.

    DT Hege.

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

