Maritimt brettekort til far med mal

IMG_3948_1

Søndag 5.juni er det farsdag i Danmark. Som gjestedesigner i The Paper Crafting har jeg sammen med de andre GD’ene fått lov til å levere et inspirasjonsbidrag. Du kan se alle de flotte bidragene her.

Jeg har funnet noen stilige ark fra en UHK Gallery som er en Polsk produsent av ark, og jeg syntes det var spennende å finne noen nye ark. Disse likte jeg veldig godt.

IMG_3955

Jeg har farget en liten bit osteklut med Distress ink  – Vintage photo. Alle kanter er rufset og påført Distress ink – Ground espresseo (stampers).

IMG_3950

Som base har jeg brukt Bazzil Kraft, og får å få den litt mer rustikk har jeg farget den med Distress ink – Ground espresso. Rundt kompasset her jeg satt små nagler.

All tekst er fra akene, så jeg har ikke brukt noen stempler i det hele tatt. Litt uvant…

IMG_3951_1

På baksiden har jeg laget en liten lomme hvor jeg har satt to tager. Disse har skrivefelt på baksiden for en liten hilsen.

IMG_3952_1

Kortet har en brett som jeg har sett på Pinterest, men ikke funnet noen mal på. Men jeg syntes den var fin, så jeg laget like godt min egen mal. Den kommer her.

Mal:

Kutt til Bazzil i 7″ x 10″

Preg på langsiden på: 2 1/2″, 31/2″, 61/2″ og 71/2″. Brett kortet som vist over. Da får du et kort som står godt.

Du trenger dette av paneler til hele kortet.

4 stk: 4 3/8 x 6 7/8. 4 stk 0,8″ x 6 7/8″.  2 stk 2 7/8″ x 6 7/8″

4 stk: 4 2/8 x 6 6/8. 4 stk 0,5″ x 6 6/8″.  2 stk 2 6/8″ x 6 6/8″

 

Her er en oversikt over hva jeg har brukt:

Ark: Bazzil – Kraft, Thyphoon. UHK Gallery :Naval treaty – Sea Stories, Calm before the storm og The map.

Dies: Cottage Crutz – stitched sirkler

American Crafts elements – Mini brads. Marianne Desing – Diamond gems

Distress ink : Vintage photo (stampers) og Ground Espresso inked.

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Nordsalten Hobbyklubb – Utfordring #140 – Maritimt, frist 14.juni 2016

 

One thought on “Maritimt brettekort til far med mal

Legg igjen en kommentar

