Lykken er stor i Disneyland Paris

disneyside6

I dag starter det en ny utfordring hos Project Life Norge, og her er mitt inspirasjons bidrag.  Du kan lese mer og delta i utfordringen her. Utfordringen  varer helt fram til 22.juli kl 23.55 så dere har god tid til å lage en side. Bli med da vel:)

13226835_10153469731067032_6409235048083162798_n

Dette er bilde vi skulle inspireres fra. Jeg ble inspirert av fargene og så syntes jeg hele moodboardet utstrålte glede og energi. Og akkurat det var det mye av da vi besøkte Disneyland Paris Sommeren 2007, både for store og små. Det ble både en layout og en PL side i albumet mitt. Slik ble pl-siden.

disneyside2

Elementene og arkene kommer fra Sn@p – Say Cheese paperpad, cuts og stickers. Disse må jeg nok ha flere av, for det er flere sider fra turen som skal lages. Men det var veldig kjekt å bare kunne velge elementer og ark og få den rette Disney-feelingen:) Her er noen flere bilder av siden.

disneyside1

Får lyst til å ta en tur til jeg….

disneyside3

Her er layouten. Valgte å lage den på en hvit bazzil som bakgrunn, og farget med Prima sine akvarell farger. Ble mest sprut og prikker, men det er greit når man har så mye farger ellers.

disneylayout8

disneylayout3

 

disneylayout1

Brukt noen ord  fra Tim Holtz Small Talk Occasions. Det er mange å velge på både i sort og hvitt.

disneylayout5

 

disneylayout7

Stanset ut noen stjerner av restearkene og brukte de som pynt her og der.

disneylayout6

Det var alt fra meg denne gangen. Håper det var til inspirasjon.Tusen takk for at du kom en tur innom bloggen min. Legger du igjen en liten melding blir jeg glad:)

Materialliste:

Ark: Bazzil – hvit, Eco Park paper – USA og Indipendence day.

Sn@p – Say Cheese II Foil Stickers, Say Cheese II Bits,  Say Cheese custom Say Cheese paper pad 6X6

Tim Holtz – Small Talk Occasions

Prima – Akvarellfarger, boks og Rød Gelatos

Distress ink – Vintage photo og Ranger; Dye Ink Pad; Wild Orchid

 

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Kort O Mania – Utfordring #154 – Alt er lov

Kreativ Scrapping Utfordring #6 og 7, sommer og sol. (Sidene er fra en flott sommerferie vi hadde i Paris Sommeren 2007)

 

 

 

2 thoughts on “Lykken er stor i Disneyland Paris

Legg igjen en kommentar

