Enda et konfirmasjonskort og et til…

Det har gått i konfirmasjonskort den siste tiden. Her er et som jeg har laget i dag. Det er til en gutt og er i marine og brunt.

sander1

Når man lager kort til gutt så er det litt begrenset hva og hvor mye pynt man kan bruke. Men da er det gøy å leke seg med forskjellige mønsterark og dies.

sander-5

Har brukt chipboard bokstaver fra Wycinanka til å skrive navnet. Disse har jeg farget med Distress stamper – Faded jeans, og så påført klart embossingpulver og varmet det opp til det smeltet. Synes det gir fin struktur og en veldig fin glans. Glad jeg kjøpte med det på Scrappiness på lørdag 🙂

Noen flere bilder:

sander2

Pengelomme på den ene klaffen.

sander3

Stjernene har jeg stanset ut med en punch av mønsterarket

sander4

 

Kort nummer 2

kristoffer-2

Her kan du se hvor stor forskjell et mønsterark gjør…Har brukt mange av de samme diesene men satt det opp andeledes. Bokstavene her har jeg behold i sin naturlige trefarge. Det er utrolig mange flotte ark å velge på til konfirmant synes jeg, både jente og gutt.

kristoffer3

Innsiden er litt anderledes enn på det første kortet. Jeg har kun pyntet med litt bling.

Jeg liker veldig godt kombinasjoenen av turikist og brunt. Det blir litt rustikk, men samtidig fresht.

 

Her er en oversikt over hva jeg har brukt på kort 1:

Ark: Papirdesign – Muligheter. Bazzil – Kraft, Marine og Costal + restepapir

Dies: Cottage Crutz – stitched sirkler, banner diesen er jeg ikke kar om å huske hvem er fra, men det er flere i settet…

Wycinanka – bokstaver

Distress ink – Vintage Photo, Distress Stampers – Faded Jeans

Zing embossing powder – clear finish

Tråd, Stempler fra Papirdesign og Kort og Godt, datostemplet er fra Project Life stæsjet mitt.

Her er en oversikt over hva jeg har brukt på kort 2:

Ark: Bazzil – Kraft, Papirdesign – Muligheter, naturligvis

Dies: Cottage Crutz – stitched sirkler, og den samme banner diesen som over.

Distress Ink – Vintage photo

Wycinanka – bokstaver

Marianne Design Adhesive gems – Lys blå/Blå

Jeg deltar på følgende utfordringer med kortene

Papirdesign – Mai utfordring – Vår 

 Scrappelyst – utfordring mai – Favorittfarger. Blått er min favorittfarge (ialle nyanser) Jeg elsker blått og brunt, og synes marine er en stilig klassisk farge. Kan kanskje ha noe med at jeg elsker sjø og hav 🙂

7 thoughts on “Enda et konfirmasjonskort og et til…

  1. Elin sier:

    Stilige konfirmasjonskort 🙂 og blått ER en deilig farge, helt enig med deg! Takk for at du deler med oss hos Scrappelyst.

    Lik

  2. Hege sier:

    Kjempetøffe konfirmantkort.
    Her har du brukt flere av mine favorittpapirer fra Papirdesign.
    Spennende innside på det øverste kortet.

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    Lik

Legg igjen en kommentar

