Konfirmasjon kort til gutt – dressjakke

IMG_3472

Så har også jeg prøvd meg på et dresskort. Skulle lage tre kort til samme konfirmant, så da er det fint å gjøre de litt forskjellige. Synes dette kortet er utrolig stilig, og fant en veldig god tutorial hos Maya Stenshagen som jeg brukte; du finner den her.

IMG_3479

Alle kanter er svertet med Distress ink. Har laget slipsknute av silkebånd og brukt en binders med bling fra Tim Holtz. Knappene er fra mitt restelager.

IMG_3474

Har satt en tynn stimmel med borrelås langs jakkekanten som gjør at man kan åpne og lukke kortet. Har brukt rester fra et Maja Design ark til vest. Det mønsteret passet bare veldig veldig godt:)

IMG_3473

Skal si jeg slet litt med å lage slipset, men ble ganske fornøyd til slutt med resultatet.

 

Bretter man til side nakkesnippene, så åpner kortet seg og her er det plass til å skrive en hilsen.

IMG_3476

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Ønsker deg en flott helg:)

 

Legg igjen en kommentar

