Tri fold card til barnedåp

Hei. Klar for langhelg? Det er jeg….tema for helgen blir hage og scrapping:)

Her er et tri fold card som jeg har laget for Scrappiness. Mitt første faktisk. Det var arti og lage, og det blir jo veldig dekorativt med punchekantene og de flotte arkene fra Craft & You.

Hello. Preparing for the long weekend? I’m …. theme for the weekend gets to be gardening and scrapping 🙂 Here is a tri fold card that I’ve designed for Scrappiness. My first actually. It was fun to create, and it becomes very decorative with punch edges and the great sheets from Craft & You.

IMG_3752

Her har jeg også brukt en av figurene som jeg har støpt med form og paper clay fra Prima. De er bare så kjekke, og kan farges på uendelige måter. Bruk det du har, enten det er blekk, akvarell- eller akryl maling, eller hvorfor ikke mist…..alt kan brukes.

Here I also used one of the figures that I have molded whit  shapes and paper clay from Prima. They are just so handsome, and can be colored in many ways. Use what you have, whether it be ink, watercolor or acrylic paint, or why not try mist ….. anything can be used.

IMG_3749IMG_3747

Innsiden av kortet ser slik ut. This is the inside of the card.

IMG_3743

Og baksiden er sånn. And this is the back.

IMG_3750

På midten har jeg ikke limet bazzilen sammen øverst, slik at jeg fikk plass til en tag. Her kan du skrive en hilsen.

Liker så godt disse arkene i serien som heter New baby born. Arkene er solide og er fine å bruke til mange prosjekter. Kan anbefales.

I bloggen til Scrappiness finner du oversikt over alt jeg har brukt; her.

In the middle I did  not glue together the Bazzil in the top, so I got the room for a tag. You can write a greeting. I really love these sheets from Craft & You in the series called New baby born. The sheets are solid and are easy to use for many projects. Can be recommended. In the  Scrappiness blog you will find  a list of everything I’ve used; here.

Jeg deltar i følgende utfordringer med kortet: (I’ve enter in this challenges with this card)

Hobbygarasjen – Utfordring mai. Her har jeg blitt inspirert av de vakre fargene, og is smaker søtt, og jeg synes kortet mitt ble ganske søtt:)

Live and Love Craft – Challenge #47 – Blossoms &/or butterflies 

2 thoughts on “Tri fold card til barnedåp

Legg igjen en kommentar

