Konfirmant kort til gutt

Konfirmasjonen til min sønn er vel overstått, og her er et av kortene jeg laget til han.

IMG_3481

Jeg er glad i å lage kort med litt symbolikk og som passer til mottakeren. Sånn er det også her. Han er glad i å se film – derfor filmstipen, han liker å game – derfor en liten robotfigur og metallbitene er fordi han er en handyman:)

IMG_3482

Metallpynten er malet med Finnabair sin tøffe rustmaling. Den liker jeg kjempegodt:) Hadde også noe pynt fra Sn@p som jeg skulle egentlig bruke på noen PL sider, men noen av elementene passet så fint her, så da ble det sånn.

IMG_3483

Diesen fra Kort og Godt har jeg stanset ut to ganger i forskjellig papir og limt opp på hverandre for å få litt dybde.

IMG_3485

Her er innsiden, og jeg har gjort det litt enkelt for han er ikke så mye for pynt og stæsj, men jeg har brukt tråd og stiftet den fast på begge sider.

IMG_3486

Alle kanter er rufset og påført Distress ink.

IMG_3489

Her er en oversikt over hva jeg har brukt:

Ark: Bazzil – Kraft og Papirdesign mønsterark

Pynt fra Snap – Simple Stories; So rad

Metallpynt fra Korthobby

Tråd

Distress ink – Grounded espresso

Prima, Art Extravagance by Finnabair – Rust Effect Paste

Dies fra Kort og Godt – Konfirmant gutt

Stempler fra Papirdesign

 

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Korthobby – Maj utfordring  – alt er lov med metal fra Korthobby

Kort O Mania – Utfordring #152 – Lag på lag

 

 

2 thoughts on “Konfirmant kort til gutt

Legg igjen en kommentar

