17-mai i 2002

IMG_346317-mai er dagen for pølse og is, men for Mads i 2002 var det bare soft is som gjaldt. Har dykket ned i gamle bilder og laget denne siden i forbindelse med Project Life i Norge sin nye utfordring. Du kan lese mer og delta på den her. Her skulle vi inspireres av denne flott 17-mai kaken.

12439100_10153340915682032_3336275782634279882_n

Jeg har brukt arket fra Papirdesign – Hell og lykke, akvarell ark som jeg har stemplet svakt og litt resteark.

IMG_3466

Diesen som jeg har brukt er fra Sissex som jeg delte i to og la en halv blondeserviett bak.

Med en liten blomst så ble det feststemning.

IMG_3465

Barna er jo hovedpersonene på 17-mai så da har de fått spille hovedrollen på denne siden.

IMG_3468IMG_3467

Håper du har lyst til å delta på utfordringen til Project Life i Norge. Kanskje lager du en 17-mai side – eller du lar deg inspirere av fargene eller bildet. Valget er ditt 🙂

Her er en oversikt over hva jeg har brukt:

Ark – Papirdesign – Hell og Lykke, akvarellark 270 gr, resteark fra Panduro og Bazzil – kraft.

Stempel fra Kort og Godt – M-276

Dies fra Sissex – Ornate labels

Blondeserviett og blomster fra mitt lager.

 

 

Legg igjen en kommentar

