En vårlig tag med Blue Fern Studio

tag1

Jeg laget for Scrappiness i mars en tag i de vakre arkene fra Blue Fern Studio – Dejavu, en del blomster og litt blonder. Ikke så ofte jeg lager tags, men dette var veldig gøy 🙂

tag3

Jeg har brukt en tag fra Inkssentials Craft  og grunnet med gesso, så har jeg lagt et lag med et av arkene fra Blue Fern Studio som kun hadde tekst. Et nytt lag med gesso, før jeg startet å bygge lag på lag med flere ark og bølgepapp. Alle arkene er rufset og påført Distress ink – Ground espresso og vintage photo. Som lim har jeg brukt Prima Finnabair – 3D Gloss gel. Den er super som lim, og gir også en litt glossy effekt.
På bølgepappen har jeg revet av litt av det ene laget med papir, og malt lett over med gesso for så å fjerne en del med vårserviett.
Her er noen flere bilder….
tag4tag2tag5tag7
 Blomstene har fått Stickley glitter på seg og litt gesso.
Hele oversikten over hva jeg har brukt finner du på bloggen til Scrappiness her.
Da ønsker jeg dere en fortsatt fin søndag:) Takk for at du tittet innom bloggen min.
Legg igjen en kommentar

