Tea dispenser i vintage stil med link til tutorial

IMG_3187

I dag har jeg blogget for Scrappiness med en tea dispenser som jeg har laget. Hvis du går på bloggen til Scrappiness finner du også en tutorial på hvordan du kan lage denne boksen:)

Jeg ble veldig fornøyd med boksen, og kommer nok til å lage flere slike. Kjekt å ha og pent å se på.

IMG_3195

Arkene fra Blue Fern Studio er fra serien Deja Vu og jeg likte de kjempegodt.

Det er tre lag med ark, alle kanter er rufset og så har jeg brukt distress ink i kantene. Har også rufset litt i arkene etter at jeg har limt de fast for å få litt vintage preg. Boksen er pyntet med blomster og blader på lokket på toppen, og litt nede i det ene hjørnet.

IMG_3190

Boksen står stødig fordi bunnen er såpass stor og det er lett å fylle på med tea poser. Den rommer også en god del poser:)

IMG_3196

Her kommer noen flere bilder for å vise hvordan jeg har pyntet den. Jeg har brukt en blanding av håndlagede blomster og kjøpte, perler og perle pen. Alle kanter er rufset og påført distress ink.

 

Fikk du også lyst til å lage deg en slik boks? Gå til bloggen til Scrappiness, så finner du min tutorial der. Den er egentlig ganske enkel å lage. Lykke til:)

NB! Scrappiness har en utfordring gående hvor du kan lage hva du vil bortsett fra kort, LO  eller lommescrapping. Dette er mitt inspirasjons bidrag. Scrappiness øker premien med et produkt for hvert bidrag:) Du finner utfordringen her. Du kan delta frem til 14. april.

 

Jeg deltar i følgende utfordringer med denne boksen:

Hjerteboden – utfordring April – Vår, frist 1.05.16

Kort O Mani – Utfordring #150 – en hyllest til vår, frist 15.04.16

Papirplaneten – utfordring #5 – Konfirmasjon/eller vår i luften, frist 30.04.16

Scrappelyst – Utfordring april – Alt er lov. Frist 30.04.16

 

3 thoughts on “Tea dispenser i vintage stil med link til tutorial

  1. Gunn sier:

    Lekker te-boks. Så koselig å ha en slik på bordet eller benken i stedet for de andre pakkene. Likte fargene på boksen godt. Takk for at du deltar hos Papirplaneten denne mnd. Klem Gunn

    Likt av 1 person

  2. Jeanett sier:

    Flott tedispenser og fantastisk motiv:)
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden:)
    Jeanett

    Lik

Legg igjen en kommentar

