Project Life side – morsdag

Morsdag er stas, og i dag har jeg en side på bloggen til Project Life Norge.

DSC00196

Jeg har funnet ut at arkene fra Storyteller er kjekke for meg å bruke. Det at tekstene er på norsk er også et pluss, for veldig mye av det som jeg har av klistremerker ellers er på engelsk. Her har jeg brukt arket Lykke.

Synes siden ble lys og fin, og likte godt kontrastene med sort og rødt. Det fremhevet bildene:)

Denne gangen har jeg heller ikke brukt noen store bilder.

DSC00205

Jeg har brukt wasi tape, stickers, dymo tekst, knapper, drodlet litt og fargelagt med tusjene mine. Kjempegøy.

Wasi tape blir jeg bare mer og mer glad i. Til å begynne med viste jeg ikke helt hvordan jeg skulle bruke det, men nå har jeg det nesten på alle sidene mine.

DSC00204

DSC00203

Det som er fint med å bruke mønsterark, er at man kan klippe de kortene man trenger, og på arkene fra Storyteller – Myascrap er det alltid noe man kan klippe ut og bruke som pynt. Me like:)

Husk å bli med på 2-års feiringen til Project Life Norge. Bli inspirert av DT-bidragene og  du kan vinne flotte premier. Les mer om utfordringen her. Du har mulighet til å delta fram til 22. april.

Det var alt fra meg denne gangen. Takk for titten:)

Bente-Heidi

DSC00206

Legg igjen en kommentar

