Vårlig kort med chipboard

Hei, i dag har jeg blogget for Scrappiness, med et shabby chic kort i vårlige farger og chipboard. Den er ment som et inspirasjonsbidrag til utfordringen vi har gående: Utfordring #13 Februar/ Mars. Denne går fra 15 februar til 14. mars kl 2355. Denne gangen vil vi se noe med vårlig tema, i pastellfarger og det skal brukes minst 3 blomster på prosjektet.

Bli med da vel:)

IMG_2867

Her er det mengder av blomster, både kjøpte og selvlaget. Jeg synes det er fint å blande litt, og så kan man bruke rester av arket, samtidig som man får akkurat riktige farger med i pyntet. Jeg har brukt flere forskjellige dies på blomstene og sommerfuglene. Gøy med dies:)

Selve chipboarden her jeg jobbet litt med. Jeg har grunnet den med gesso, så Finnabair clear crackle past, før jeg har brukt Distress ink og til slutt litt Color Bloom gull farge. Da fikk jeg et litt rustikk og slitt preg på chipboarden. Jeg ble egentlig veldig fornøyd med hvordan den ble – akurat slik jeg hadde tenkt:)

IMG_2886IMG_2869IMG_2888

Arkene er fra Fabscrap, og er i en nydelig blåfarge, med vakre hvite blomster. Punchen er fra Martha Steward. De «hjemmelagede» blomstene og bladene har fått litt distress ink i kanten, og alle har fått litt glitter på seg fra Stickleys.
Innsiden av kortet ser slik ut.
IMG_2874IMG_2876
Og dette er baksiden.
IMG_2878
Materiallisten og blogginnlegget hos Scrappiness ser du her.
Tusen takk for at du tittet innom bloggen min.
Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:
Kort O Mania. utfordring #148 – Bingobrett, jeg har brukt følgende: Blomster, Perler, Shabby chic og punch. Frist 15.03.16
Hobbygarasjen – Utfordring Mars Moodboard, jeg har blitt inspirert av fargene og den hvite blomsten, samt vårfølelsen moodboardet ga meg. Frist 25.03.16
7 thoughts on “Vårlig kort med chipboard

  1. Graciela sier:

    så fint kort, likte at du brukte både hjemmelaget og kjøpte blomster, fargene er jo bare nydelige. Takk for at du deltar hos hobbygarasjen.no sin utfordring. DT Graciela

    Lik

Legg igjen en kommentar

