Invitasjon til konfirmasjon

Hei, endelig er invitasjonene til Mads sin konfirmasjon ferdige. Phu!

De var ikke noe vanskelige å lage, men du så mye tankearbeid for å få til noe som skulle falle i smak hos oss begge to og noe som skulle være enkelt å lage mange av.

Jeg vil jo så ofte pynte og pynte. Men det ble det ikke denne gange, men både Mads og jeg var fornøyde. Jeg har brukt to forskjellige Bazzil, Vellum og de tøffe arkene fra Papirdesign – Muligheter ; drivved sammen med en trestjerne.

IMG_2837

IMG_2839IMG_2843

Du kan se beskrivelse på hvordan det er laget og materialliste på bloggen til Scrappiness ,hvor jeg har blogget i dag.

Ha en flott dag og takk for at du tittet innom!

Jeg deltar på følgende utfordringer med dette kortet:

Kort O Mania – Utfordring #147 – Alt er lov, frist 29.02.16

Papirdesign – Februarutfordring – Begivenheter

2 thoughts on “Invitasjon til konfirmasjon

  1. Arnlaug sier:

    Så fantastisk flott invitasjon😊 arket Drivved passa jo rett og slett heilt perfekt👍🏻
    Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign:-)

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

