Hvordan få siden til å henge sammen når bildene er så forskjellige?

I dag har jeg blogget for Project Life Norge🙂

Jeg har ikke holdt på med Project Life så lenge, og møter stadig på utfordringer (noe som også gjør det gøy..) Nå har jeg bestemt meg for å lage et album med 2016, uke for uke. Men det var ikke så lett. Bildene var tatt over flere dager, forskjellige settinger, inne og ute – og så ønsket jeg  å sette dem i kronologisk rekkefølge. Det var ikke lett nei! Disse sidene har jeg satt opp maaange ganger.

2016-01-08-20.51.44

2016-01-08-20.52.46

Jeg laget meg til slutt noen regler:

  • Bruk ganske like kort og maks 3 forskjellige farger
  • Bruk lik pynt
  • La fargene på kortene gå igjen i pynten
  • Tenk start og slutt.

Da fikk jeg det til å fungere:)

Så sånn ble sidene over uke 2 – 2016. Uken da Mollie spiste en tegnestift, gradene ute varierte fra -2 til -21, og det var også den siste uken Tobias var hjemme før han dro hjem igjen.

Så nå skal jeg bare starte på uke 3 og uke 4. Best å starte nå som jeg er i gang:)

Ønsker dere en flott fredagskveld, og takk for at du tittet innom.

Har du lyst til å vite mer om Project Life og få litt inspirasjon? Ta en titt på bloggen til Project Life Norge – her finner du mange tips og triks og mengder med inspirasjon:)

Legg igjen en kommentar

