Valentine tag

WEB1_IMG_2679

I dag fyller The Paper Crafting 2-år, og vi har en konkurranse gående på Facebook. Du finner den her. Det er to bidrag som man skal la seg inspirere av, og det ene kortet er et av mine, så, da ville jeg prøve å lage noe inspirert av kortet til Susan Janicula som også er med i GD-teamet. Hennes flotte bidrag ser du her. Dette var litt nytt for meg, men jeg har kost meg masse i dag og er blitt litt rød på fingrene. Jeg ble inspirert av hjertene og papirdetaljene hun hadde brukt, og har laget meg min egen variant.

Denne tagen passer også ypperlig til februar utfordringen til facebook gruppen Arjos. Oppgaven der lyder som følger:  I februar feirer mange Valentins day og me vil sjå ATCer og tags inspirert av dette. Hovedfarge skal være rød og tema kjærlighet. I tillegg vil me sjå noko laga av bokark eller avispapir.

Jeg har ikke laget så mange tag’er, og er litt utenfor komforsonen her, men man må jo utfordre seg selv litt. Her kommer noen flere bilder:)

web2_IMG_2677web3_IMG_2676

Her er en oversikt over hva jeg har brukt:

Ranger Manilla Tag No 8

Distress Stain: Fired brick og Tea

Distress ink Antique line og  walnut stain

Prima Color Bloome – Empress gold

Distress marker Fired brick

Stempel fra Tim Holtz – Perspective CMA213

Finnabair 3D Gloss Gel

Finnabair Micro Beads copper og Glass Beads ruby

Ark fra pappas gamle skole bok og litt bølgepapp rester.

 

Legg igjen en kommentar

