The Paper Crafting fyller 2-år!

I dag fyller The Paper Crafting 2-år! Hipp hurra.

Vi i GD-teamet har i den anledning laget et bursdagskort, og her er mitt bidrag. Vil du se alt det flotte de andre her laget? Ta en titt her. Og følg med på Facebook siden i dag, for det er nemlig en konkurranse hvor du kan vinne en tøff stempelplate fra Tim Holtz. Her kan du lese mer om konkurransene. Men vær rask – den gjelder bare fram til kl 20.00 idag.

Bidrag-bente-heidi

Prøvd meg på litt mixed media. Jeg har brukt arkene fra Bo Bunny The Avenues, og stensil fra Tim Holtz.

Har pyntet med perler, blomster og blonder – samt utklipp fra arkene.

Her kommer noen nærbilder:)

bilde-2bilde-3

Alle blomstene og Chipboarden har fått gull på seg. Virkelig gøy å prøve på noe nytt:)

Her er en oversikt over hva jeg har burukt:

Ark: Bo Bunny – The Avenues og The Avenues Shuttes

Finnabair Light Paste, Diana Weakly Clear gesso.

Som farger har jeg brukt Prima Color Bloom – empress gold og deap teal. Gull på blomster er Bo Bunny Glitter Paste Gold.

Stempel fra Papirdesign stemplet med Encore Ultimate Copper.

Pynt er blomster og blonder fra lageret mitt og Finnabair Micro Beads Copper.

Legg igjen en kommentar

