Jeg elsker vind:)

RED-HOVEDSIDE_IMG_2569

I dag har vi en ny utfordring hos Project Life Norge. Bli med her.

Denne gange skal du la deg inspirere av disse flotte bildene.

mars

Bildet inspirert meg til å lage denne siden. Cleant og lite pynt, fargene blått og brunt går igjen. Bildene er fra vår sommerferie i Danmark i år. Det blåste skikkelig opp, og alle mann alle heiv på seg vindtett tøy og dro avgåred til Gedser Odde, som er Danmark sydligste punkt. Og her var det VIND! Håret flagret alle veier, og det var vansklig å stå rolig på klinten. Kjempegøy:)

red_IMG_2571IMG_2577red_IMG_2576red_IMG_2574red_IMG_2572

Her er en oversikt over hva jeg har brukt:

Kort fra Project Life og Kaiser Kraft. Chipboard fra Project Life. Klistremerker fra Simple Stories og Heidi Swap.

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min, og bli gjerne med i Project Life Norge sin utfordring.

Må vel nesten også takke familien min som synes det er ok at jeg sprer rundt bilder av dem. Tusen takk 🙂

 

Legg igjen en kommentar

