Noen ganger holder det med en blomst…

Fredag hadde jeg mitt siste innlegg for denne gang i bloggen til Scrappiness, og jeg har hele uken lekt meg med de vakre arkene fra Craft & You. Men denne gangen valgte jeg å kun pynte med en eneste blomst. Noen ganger så er det nok.

IMG_2548

Til å lage blomsten her jeg brukt en dies og et akvarell ark som jeg har farget med Distress ink.  Synes det gir en fin effekt og liv i blomsten.  For å forme blomsten har jeg brukt McGill; Paper Blossoms Tool Kit, som jeg synes er super å bruke.

IMG_2549

Blomsten og bladene har fått litt glitter med Wink of Stella, men det kommer ikke så godt fram på bildet.  Innsiden er også enkel med god plass til å skrive. jeg har brukt  3D limputer fra Papirdesign for å lime blomsten og teksten inne i kortet, noe som gir en fin effekt.

IMG_2550

Alle kanter er rufset og så har jeg kantet de med Distress Ink – Vintage photo.

Innsiden er enkel, men god plass til å skrive og en liten hilsen til bursdagsbarnet:)

Og baksiden ser slik ut:)

IMG_2554

Det var alt jeg hadde i denne omgang. Det som slo meg når jeg laget dette kortet, er at det er utolig lett å tilpasse det til forskjellige anledninger, som bryllup, kondulanse eller hvis man bruker geometriske ark med farger så får du et tøft kort. Senere denne uken skal jeg vise dere et bryllupskort jeg har laget på samme måten. Vil du se materiallisten over hva jeg har brukt, så finner du den her hos Scrappiness.

Legg igjen en kommentar

