Romantisk kort med papirblonder

IMG_2512

I dag har jeg et nytt kort i bloggen til Scrappiness. Arkene som er brukt er fra Craft & You og er i flotte blåtoner med litt grønt. Dette er et godt ark som tåler at men «herjer» litt med det. Derfor kan man godt leke litt, og jeg har laget blonder av papir. Tutorial på hvordan jeg har gjort det finner du her.

Alle kanter er rufset og jeg har brukt Distress Ink – Vintage Photo på kantene. Pyntet med blomster, papirblonder, blonder og litt glitter og tre – så ble det et ganske så romantisk kort som passer fint til en man er glad i.

IMG_2520

Jeg har brukt Finnabair 3D Gloss Gel for å lime blomster, blonder og pynt på forsiden, for papir blondene bygde ganske mye og for å være sikker på at det satt godt over papir blondene, så er alltid 3D Gloss Gel et godt valg. Når den tørker er den transparent og er super til å lime. Man trenger bare litt tålmodighet mens den tørker. Men når det er tørt…så sitter det. På papirhjertet har jeg brukt Finnabair Texture Paste, glass glitter og fragments, for å få litt glitter på kortet.

IMG_2517

Blomstene og fargene minner meg om sommer som er min favorittårstid. Får meg til å tenke på blomstereng og deilige bad i sjøen:)

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min, og har du lyst til å prøve deg på papirblonder – så finner du beskrivelsen her hos Scrappiness.

IMG_2514

Materiallisten over hva jeg har brukt finner du her.

Jeg deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobby klubb  – Utfordring #131 Årstider med dette kortet.

 

3 thoughts on “Romantisk kort med papirblonder

  1. Astrid Magnussen sier:

    Liker så godt det sarte og romantiske preget på kortet ditt 🙂
    Papirblondene må jeg prøve meg på en gang for det var lekkert.
    Et nydelig og dekorativt kort Bente Heidi 🙂
    Takk for at du deltar hos NSHK. Lykke til !!

    DT-Astrid

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

