Kort med blomster – Be Happy

IMG_2499

I dag har jeg blogget for Scrappiness. Jeg har vært så heldig å få være med i DT-Teamet der. Heldige meg:)

Jeg har laget et kort i forbindelse med utfordringen som de har gående, som er et fargetema. Har du lyst til å bli med på utfordringen finner du mer info her.

scrappiness-utfordring-jan-feb

 

 

 

 

 

 

 

Kortet er laget med de vakre arkene fra Craft & You – Wedding Garden og pyntet med flotte blomster og trepynt. Her har jeg boltret meg i blomster og pynt:)

IMG_2500


Det er deilig å lage noe i så vårlige farger og jeg kjenner at jeg gleder meg til våren litt. Beskrivelse av kortet og en oversikt over hva jeg har brukt finner du her hos Scrappiness.

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Kort O Mania – Utfordring #47, frist 31.1.16

Kreativ Scrapping – Utfordring #1 Alt er lov, frist 26.1.16

2 thoughts on “Kort med blomster – Be Happy

Legg igjen en kommentar

