Bursdagskort til dame – 70 år

IMG_2298

Forrige helg fikk jeg en bestilling med kort varsel på et kort til en flott dame som fylte 70. Da lagde jeg et posekort, for det er alltid kjekt når man skal gi en pengegave. Damen var også glad i gull, så da pyntet jeg med noen gulldetaljer. Jeg håper jubilanten ble fornøyd og at hun fikk en flott bursdagsfeiring 🙂

På baksiden har jeg satt et gratulasjons stempel festet med 3d puter, og inne i posen er det en tag til å skrive en personlig hilsen på av det samme Maja arket.

IMG_2296IMG_2297

Her er en oversikt over hva jeg har brukt:

Ark – Papirpose fra Søstrene Grene, Maja Design – Vintage Autumn Basic no.1, og Rosa Bazzil.

Stempel fra Kort og Godt. Dies fra Bo Bunny – Latticee frame dies.

Alle kanter er rufset og farget med Distress ink Victorian velvet. Chipboard fra Wycinianka. Farget med Stickles Gold. Blomstene har også fått litt gold på seg.

Blomster, osteklut, gullhjerter og bånd fra mitt lager.

Jeg deltar på følgende utfordringer:

Nordsalten Hobbyklubb #130 – alt er lov

Kort O Mania Utfordring #144 – alt er lov

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min:)

 

3 thoughts on “Bursdagskort til dame – 70 år

  1. Brita Tronstad sier:

    Utrolig lekkert bursdagskort. Nydelige farger og detaljer. Takk for at du deltar hos oss i NSHK. DT-Brita

    Lik

Legg igjen en kommentar

