Tilbakeblikk på en høst med valp

IMG_2262

Jeg har vært så heldig at jeg får lov til å være med på dt-teamet til Project Life i Norge. Det er jo kjempespennende og jeg gleder meg til å jobbe sammen med dem. Her kommer mitt første bidrag til deres utfordring som er nå i januar, et tilbakeblikk på en høst med valp:)12375057_10153137621877032_3375854551855908224_o

Det er en ny utfordring gående for januar hos  Project Life Norge. Inspirasjonsbilde ser du her, og du kan lese mer og delta på utfordringen her.

 

2. oktober kom lille Mollie hjem til oss. Lykken var stor! Da vi mistet Dennis i sommer var sorgen tung og savnet etter han var stor. Han var en fantastisk hund, som er høyt elsket og dypt savnet. Mollie er ikke Dennis, heldigvis, hun har sin egen fantastiske personlighet og det er gøy å bli kjent med henne. MEN at det var så mye jobb med valp husket vi ikke helt. Så det har vært mye vasking av gulv, opp tidlig på morningen og litt endring i våre vante rutiner….og vi elsker det fordi nå er det liv i huset igjen, tasselyder og velkomstglede.

Jeg har laget en PL side med en liten oppsummering av høsten. Som dere ser så har vi det bra:)

IMG_2267

Mollie er fast vekkerklokke…ikke alltid det fungerer like bra på husets syvsovere:) Laget bakgrunn med maling fra Martha Steward.

IMG_2264IMG_2266

Fast rutine hver morgen er kosestund på fanget. Det er lykke og en god start på dagen.

IMG_2263

IMG_2265

Det ene kortet kan brettes ut, og her har jeg skrevet litt mer tekst og så fikk jeg plass til et bilde til.

Jeg har brukt kort fra Becky Higgins – Kiwi edition, Chipboard fra Wycinianka, Stickers fra Mambi og tekst fra MME – Now and Then.

Jeg har brukt en hjertestensil for å lage litt mønster på noen av kortene med maling fra Martha Steward – Multi surface satin – camelia pink, og chipboarden har jeg brukt Martha Steward multi glitter lapis lazuul og Wink of stella – Gl. dark pink.

Takk for at du tittet innom bloggen min:)

One thought on “Tilbakeblikk på en høst med valp

Legg igjen en kommentar

