Enda en boks med melkehjerter

13121503

Vennindegave er alltid hyggelig å lage, og i helgen fikk jeg bestilling på en boks med melkehjerter som vennindegave. Egentlig deilig å finne fram noe annet enn juleark 🙂 Og de herlige arkene fra Maja Design sin Enjoying outdoors kolleksjoner jo bare helt nydelige. Så da ble det en fargerik boks i deilig lilla og grønn farger som ble brukt. Godt å variere litt når man har laget to melkehjerte-bokser på kort tid.

Har laget blomstene av de samme arkene og kombinert med en stor stoffblomst. Distresset alle kanter, og farget de på sidene med Dusty concord. Koset meg skikkelig med denne boksen, og gleder meg til solen er litt lengre framme om dagene.

Her kommer noen flere bilder av boksen.

Det er veldig fint å kunne lage blomster som matcher arkene, så jeg er veldig glad jeg har fått meg noen dies å velge i mellom. Før brukte jeg alltid litt tid på å finne rett blomst med rett farge…. og så er det jo litt mer gøy når man har laget det meste selv da 😉 Blomsten fra Petaloo passet perfekt og ga litt swong og glitter over boksen, og sammen med stickleys og wink of stella på de andre blomstene ble det litt bing her og der.

Innsiden ser slik ut:

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fin dag 🙂

 

Her er en oversikt over hva jeg har brukt:

Malen er den samme som jeg har brukt tidligere fra Mayas Hobby, du finner den her.

Bazzil – kraft. Maja Design – Enjoying outdoor – Singing in the rain og Time for reflection.

Blomst fra Petallo – Jeweled flowers, lavender

Stickley – Star dust, Wink of Stella – Gl. White, Distress ink – Dusty concord, Osteklut og hjertebling er ukjent.

Stempel: Kort og Godt  og The North Star – Vennskap

Dies: Spellbinders Classic Ovl, Sizzix Tiny tattered florals, Marianne Design CR1255

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Cards and Scrap – utfordring 108 – Alt er lov, frist 28.12.15

Hobbyworld – Desember utfordring Glitter og Glamor, frist 21.12.15

Scrappelyst – Utfordring for desember – dies eller punch, frist 31.12.15

Nordsalten Hobbyklubb – Følg en tutorial eller mal, frist 14.12.15

5 thoughts on “Enda en boks med melkehjerter

  1. Tettiz sier:

    Otroligt fint kort i härliga färger! 😉

    Tyvärr så säger reglerna i Hobbyworlds utmaningar att du inte kan delta i andra utmaningar med ditt alster.

    Vänliga hälsningar,
    Jeanette för Hobbyworld

    Liker

Legg igjen en kommentar

