Julekort i «gammel stil»

011215-1

Nå er det klart for en ny utfordring hos Hjerteboden, og her er mitt inspirasjonsbidrag. Tema denne gangen er JUL. Du kan delta her.

Jeg har brukt arkene fra Papirdesign og bilde fra Studio Light. Jeg elsker blått og brukt, så det har lett for å bli det 🙂 Den flott diesen Tatteres Poinsettia fra Sizzix har jeg laget i de samme arkene, men brukt paste for å stivne dem og så har jeg brukt embossing pulver, hvor jeg har blandet to farger.

011215-8011215-3

Bak har jeg brukt en chipboard, blader som er stanset ut og små kongler.

På innsiden er det enkelt pyntet og god plass til å skrive en julehilsen.

011215-5

På baksiden har jeg kun brukt en punch og stemplet mitt, samt en trestjerne.

Dette er hva jeg har brukt:
Ark: Bazzil – Costal. Papirdesign – Stille natt kvelden før kvelden og julestemining. Bilde fra Studio Ligt
Punch fra Martha Steward, og Easy punch. Dies fra Sizzex og Spellbinders.
Alle kanter er rufset og påført Distresss ink – Ground espressso. Embossingpulver – Stampendious – Shabby white og Aged aqua
Trestjernen er fra Hjertebodens , blonder, bjeller og perle er fra lageret mitt.
Stemplet er fra Papirdesign

 

Jeg deltar i følgende utfordringer:
Hobbygarasjen – utfordring 32 – Jul, frist 15 des
Scrappiness – utfordring 10 – Jul, frist 15. des
Papirplanetet – Utfordring#1 – Jul, frist 31. des
Scrappegarasjen – utfordring 17. jul, frist 10.des

 

011215-7

4 thoughts on “Julekort i «gammel stil»

Legg igjen en kommentar

