En liten julehilsen med melkehjerter


Melkesjokolade er godt, og er en perfekt liten oppmerksomhet til jul. Jeg har laget en eske etter malen til Maya hobby :http://mayashobby.blogspot.no/2015/10/her-er-to-av-eskene-jeg-har-laget-i-dag.html

Ark fra Maja design, i en noe for meg uvant julefarge – nemlig rosa. Men sammen med brunt og hvitt fungerte det bra synes jeg. Stempel fra North Star Design og blomster laget i de samme arkene gjør esken komplett. På blomstene har jeg brukt glossy accent og distress dry glitter. Her kommer flere bilde.


  

Innsiden er enkel med kun en bord og nisse fra arket som jeg har brukt distress crackle paint på.

  Dette er hva jeg har brukt:

Ark : Bazzil – kraft, Maja design – vintage frost basic, home for the holliday.

Dies: sizzix tattered poinsetta, blomster 660227, rådyr er fra Joy

Osteklut, trestjerner og blonde.

Stempel fra North Star design

Distress ink – vintage photo,glossy accent og distress dry glitter. Gesso

Jeg deltar i følgende utfordringer

The North Star – novemberutfordring sjokolade http://dtnorthstar.blogspot.no/2015/11/novemberutfordring-sjokolade.html
Nordsalten Hobbyklubb – utfordring 129 følge en mal http://nordsalten-hobbyklubb.blogspot.no/2015/12/129-flg-ei-oppskrift-tutorial.html

One thought on “En liten julehilsen med melkehjerter

  1. Kristina sier:

    Denne var skikkelig fin! Elsker de Maja-arkene og de fungerer jo kjempefint selv om de er i en litt uvant julefarge. Tusen takk for at du scrapper med oss i North Star Design. Håper du blir med oss flere ganger.

    Mvh DT Kristina

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

