Jeg har vært på kurs😊


I dag har jeg gjort noe jeg ikke kan, nemlig mixedmedia. Jeg har vært på kurs hos Scrappiness og lekt meg i hele kveld. Gøy å være på kurs, og artig og prøve nye ting. Så i dag har jeg limt, klipt, malte, tørket og blitt klissete på fingrene (og noen flekker på klærne). Vi brukte papir rester, acryl maling, gesso, gelatos, stempel, paste og glitter. Synes egentlig at det ble et ganske så muntert bilde på min canvas. Det som er gøy er jo også å se hvor forskjellige de forskjellige bildene blir. En artig og lærerik kveld😊

Her kommer noen flere detalj bilder.


  
  

Legg igjen en kommentar

