Eksplosjonsboks til gutt

IMG_1715

Min kjære nevø har snart bursdag, og vi har feiret han i dag . Jeg har prøvd meg for første gang på en eksplosjonsboks. Den falt i smak hos bursdagsbarnet, ikke så rart kanskje da den var fylt med bilder av han og hans nærmeste. Her ser dere noen flere bilder av boksen.

Jeg har gitt bildene hovedrollen, men pyntet med stjerner , tekst og sløyfe laget med Envelope punch board. Man skal jo være litt forsiktig med blomster og bling til en ung tenåring, så da ble det ikke noe av det 🙂

IMG_1712IMG_1714IMG_1708IMG_1711IMG_1710IMG_1709IMG_1717

IMG_1716

Her kommer en oversikt over hva jeg har brukt:

Ark: Bazzil – kraft. Papirdesign: monokromatisk og En herremann, Kort & Godt – Retro gul.

Dies: Banner – Create a smile, Ballonger – Die Namic, Kort & Godt Die 128.

Stempel: Kort & Godt – M278, Norsk Stempelblad – Grattis mini

Chipboard – Scappinic, brukt Glossy Accent for å få litt skinn på den.

Stjerner i wood kjøpt på Scrappiness. Metall kjøpt via Facebook gruppe.

Alle kanter er har blitt rufset og jeg har kantet med Distress ink – Black soot.

Malen på boksen fant jeg på The Paper Crafting, men jeg laget den med et lag mindre en oppskriften.

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Papirlosjen – Utfordring 11 november – Maskulint, frist 30. november

Papirplaneten – DT call,  frist 30. november

 

2 thoughts on “Eksplosjonsboks til gutt

  1. Elisabeth sier:

    Stilig boks. Tenker nevøen din ble glad ja:-) Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring for November. Klem DT-Elisabeth

    Lik

Legg igjen en kommentar

