Bursdagskort i Graphic 45

141115-1

Arkene til Graphic 45 er bare helt fantastiske, og serien «Raining cats & dogs» passer utmerket nå som  jeg har fått meg hund 🙂 Derfor ble det bursdagskort i disse arkene i dag. Jeg har også brukt skissen i utfordringen til Srappiness som grunnlag. Gøy å lage kort med masse farger og mønstre. Jeg synes disse arkene er flotte, spesielt den blå retro fargen.

Jeg har brukt chipboard som er farget med Stickleys – Stardust og hvite blomster.

141115-7

Stemplet på den øverste siden innvendig er fra Kort & Godt med tilhørende dies.

141115-8

Her er den nederst siden innvendig med plass til å skrive.

141115-4

141115-3

Baksiden er enkelt pyntet med flere hunder og mitt stempel.

Dette er hva jeg har brukt:

Ark: Bazzil rød, Graphic 45- Raining cats & dogs – Four legged friend og Playful pals.

Dies: Kort & Godt 128

Stempel: Kort & Godt M278

Chipboard fra Scrapinec

Sticleys – Stardust

Blomster og blad kjøpt på Bikuben. Tråd – Scrappers Spoole – bone

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Hobbygarasjen – utfordring #31 Retro

Scrappiness – Utfordring #9 – skisseutfordring

4 thoughts on “Bursdagskort i Graphic 45

Legg igjen en kommentar

