Farsdagskort til verdens beste pappa!

farsdag-2015-2

Jeg har vært så heldig og få lov til å være inspiratør for  Hjerteboden. Det synes jeg er utrolig morro og jeg gleder meg til å være med på laget der.

Det er nå en utfordring på Hjerteboden for november; tema maskulint. Dette er mitt inspirasjonsbidrag. Du kan delta i utfordringer her.

Pappaer fortjener en oppmerksomhet på farsdagen. Min pappa fikk dette kortet og en gave. Her er det satt av god plass til å skrive en liten hilsen.

farsdag-2015-3

farsdag-2015-1

farsdag-2015-4

Kortet er laget i de vakre arkene fra Maja Design Vintage Autumn Basic

Stempelen og er fra Papirdesign.

Håper alle pappaer hadde en  flott dag søndag, og at dere fikk både kake og gave:)

Takk for at du tittet innom bloggen min.

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Scrappegarasjen . Utfordring 16 – lag på lag, frist 10.nov

Sketchy colors – Utfordring #258 – Brun offwhite blå, frist 14.nov

TreL – Farsdag , frist 1.des

Papirlosjen – Utfordring #11 – Maskulint, frist 30. nov

2 thoughts on “Farsdagskort til verdens beste pappa!

Legg igjen en kommentar

