Halloween bursdagskort

1_301015

I dag er det 31. oktober, og hva passer vel da bedre enn et halloween bursdagskort? Har laget dette kortet til ei jente på 7 som skal feire bursdag på selveste Halloween.  Kortet er et Tri Shutter card som jeg fant beskrivelsen til på The Paper Crafting.

2-301015

Jeg har brukt arkene fra Papirdesign – Knask eller knep, og vanlig bazzil i to forskjellige varianter av lilla. Alle kan er svertet med Distress Ink – Black Soot. Bursdags stemplene er fra Kort & Godt, Halloween pynten (flaggermus og spøkelse) er kjøpt på Hobby & Sånt. Stemplet som er fargelagt med Promarker er Fly Girl fra Saturated Canary. Blomstene var noen jeg hadde, vet ikke helt fra hvor.

Da ønsker jeg alle en flott Halloween, og takk for at du tittet innom bloggen min:)

Legg igjen en kommentar

