Bursdagskort til en flott dame


290915-2
Litt treg på bloggfronten om dagen, men jeg har fått meg en nydelig liten hund, og det tar en del av min fritid – noe jeg stortrives med. Min søster har hatt bursdag, og hun fikk dette kortet av meg. Maja Designs nye ark Enjoying Outdoor hadde akuratt kommet inn på Scrappiness, og jeg fikk med meg nesten hele serien.. Nydelige farger og mønstre, slik at det bare klør i fingrene etter å bruke de 🙂

Jeg har fått kjøpt noen gamle «Et trykk» og i oktoberutgaven fra 2013, fant jeg forklaring på et brettekort jeg hadde lyst til å prøve. Dette ble lag på lag, men med en ny vri. Her er det alle klaffene som er lagene, og kortet har mange sider. Her ble det plass til mange stempler og god plass til å skrive, samt at man kunne få brukt bilde slik at det ble «pynten» på en for meg litt ny måte. Har brukt dies for å lange «vindu» i forsiden slik at motivet bak synes, og for å lage bølgekanten på klaffen som er på forsiden. Dette var litt pirk, men veldig morro. Så da ble dette resultatet og jeg kommer nok til å lage flere slike kort.

Her følger noen flere bilder av kortet:
290915-8

Forsiden

290915-7

Kortet åpnet. sett fra forsiden

290915-6

Åpnet første flik slik at bare forsiden synes

290915-5

Dette skjuler seg bak siste klaff

290915-4

Åpnet og sett fra innsiden

290915-3

Litt detaljer og nærbilde av blomstene

290915-1

Dette er hva jeg har brukt:

Ark: Bazzil , husker ikke fargen… Maja design – Enjoying Outdoor Flowering og fra denne serien kommer også blomsterbildet fra.

Dies: Spellbinders; Floral ovals, Classic Oval large, A2 Bracket borderless org

Distress ink – vintage photo på alle kanter som også er rufset

Stempel: Et trykk . Grattis og livet, North Star – Måtte ditt hjerte..

Blomster – div, og sommerfugl fra Storyteller

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Hjerteboden – Utfordring i oktober – Feminint (frist 31.10.15)

Cards and Scrap – utfordring 104 – Brug stempler (frist 13-10.15)

Kreativ Scrapping – utfordring 10 – lag på lag  (brettekort som gir mange lag og sider)

Kreativ Hobby – Damekort (frist 31.10.15)

Scrappiness – utfordring #8 – blomster (frist 13.10.15)

16 thoughts on “Bursdagskort til en flott dame

  1. Anne Gro sier:

    Fantastisk flott kort!! Det var en kjempe-stilig brett, som jeg trur jeg må prøve meg på jeg også. Takk for at du deltar hos Scrappiness 🙂 Klem fra Dt-Anne Gro

    Liker

  2. Helga Elin Pettersen sier:

    For et nydelig kort du har laget! Masse jobb her ja, og flotte detaljer!! Takk for at du deltar i vår utfordring hos Scrappiness. Klem, DT Helga 🙂

    Liker

Legg igjen en kommentar

