Kort til dame – 40 år

260915-1

Jeg har laget et kort på bestilling til en flott dame som ble 40-år. Maja Design – Summer Crush er i nydelige, sarte og flotte farger og mønstre, og sammen med blomster og bling, blir det et kort som passer utmerket til en 40-åring 🙂

260915-7

For å beholde de sarte fargene, har jeg brukt gesso på kantene etter at de ble rufset, og på blomstene. Alle pynt går i den samme fargeskalen, og så har jeg brukt litt bling i blomstene og glitter på chipborden «Klem». Bak «klem» i venstre hjørne, skjuler det seg en tag til å skrive en liten hilsen på.

260915-5

Bladene er punschet ut av det samme arket, og kortet er bygget lag på lag med litt osteklut i bunn.

260915-6

På innsiden er det god plass til å skrive, og jeg har brukt stempel Enjoy the little things in life – som passer godt til anledningen.  Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fin dag 🙂

Dette er hva jeg har brukt:

Ark: Bazzil: hvit og Arreya. Hvit bølgepapp fra Nille, Maja Design – Summer Chrus; He gives her flowers.  Bildet er fra Maja Design- Summer Crush; snapshots

Dies: Magnolia – Tag, Quick Kutz Nesting Dolly cirkles, Joy – Flower

Blomster: Darjeeling – Petaloo,  en laget fra dies og resten ukjent.

Pynt: Perler fra Kaiser Craft, Tråd fra Karen foster – bone cream, Chipboard fra Wycinianka – Klem, Bling fra Panduro. Blonde og osteklut – ukjent.

Gesso,  Stickleys – Crystal.  Wink of Stella – glitter white brush, Blekk: Ranger Archival ink, StazOn – Timber brown. Lim: Quick glue og Ranger Glossy Accent

Stempel – Kaiser Craft – Blue Boy

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Nordsalten Hobbyklubb – Utfordring 124 Bling Bling Frist 30.09.15

Hobbygarasjens utfordringsblogg – Utfordring #30 – Glitter Frist 15.10.15

Scrappiness – Utfordring 8 – Blomster Frist 14.10.15

Cards and Scrap – udfordring 103 Brug dies Fris 28.09.15

Scrappegarasjen – Ekstrautfordring; Bursdag. Frist 14.1015

Kreativ Hobby – Ekstrautfordring; scrappe sangen The Rose.

16 thoughts on “Kort til dame – 40 år

  1. Kaia sier:

    NYDELIG kort i lekre Maja papirer.
    Det må jo bare bli bra det !!!
    Takk for at du er med på ekstra utfordringen til Kreativ Hobby.

    Klem fra DT-Kaia

    Lik

  2. jojja sier:

    Vet du hva, jeg tror jeg er helt forelsket i stilen din.. Skulle tro du hadde scrappet i flere år. Rett og slett nydelig. Takk for bidraget ditt til scrappiness, klemm jorunn ♥

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

