Sjokolade gave med vintermotiv

  
Toffiee  smaker nydelig og er den perfekte gaven hvis man skal gi en liten oppmerksomhet. Jeg er veldig glad i blått og brunt, samt at jeg liker en litt vintage stil. De vakre arkene fra Sanctuary passet utmerket, og sammen med blonder, blomster og glitter ble det en boks jeg gleder meg til å gi bort. Malen på boksen ser du på mitt forrige innleg med Toffiee  boks her.Mal boks

   
 
Blomstene har fått glittersnow og gesso på seg og satt sammen nederst på esken. Jeg har også brukt stickleys for å få enda mer glitter.  Alle arkene har fått litt gesso, og charmsen har også blitt malt med gesso for å passe.

 

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min, legg gjerne igjen en hilsen😊

Dette er hva jeg har brukt:

Ark: Bazzil kraft, Sanctuary bontiful

Bilde: Studio Light Romantic pictures winter

Dies: poppystamps frozen border

White gesso medium, Arleens glitter Snow, Stickleys frosted lace

Pynt: blonder, bånd, charms, blomster, osteklut

Perler fra Kaiserkraft.

Jeg deltar i disse utfordringene

Nordsalten Hobbyklubb- utfordring 123 http://nordsalten-hobbyklubb.blogspot.no/2015/09/utfordring-123-sjokolade.html

Scrappehjerte utfordring #13 alt er lov med dies http://scrappehjertet.blogspot.no/2015/09/utfordring-13-og-vinner-av-utfordring-12.html

Cards and scrap – utfordring 102 brug blomster http://pictureandscrap.blogspot.dk/2015/09/udfordring-102-brug-blomster-use-flowers.html

3 thoughts on “Sjokolade gave med vintermotiv

Legg igjen en kommentar

