Kort med Magnolia stamp

030915-1

Oppgaven jeg fikk var å lage et kort til en dame som var veldig begeistret for elg 🙂

Jeg fant fine stempler fra Magnolia; Tilda og Walter, og fargela disse med distress markers. Sammen med de flotte arkene fra Sanctuary ble det en flott combo. Har brukt favoritt-fargene mine, blått og brunt. Sammen med fargene på kortet fikk det litt høststemmning. Og det passer jo nå som sommeren er over.

030915-3-1

Har først fargelagt stemplene og så klippet de ut og laget en enkel bakgrunn. Dette er først gangen jeg fargelegger med distress markers, og det var veldig gøy. Blir nok mer av det.

030915-2

Kortet er bygget opp lag på lag, alle arkene er rufset og farget med distress ink i kantene. Har pyntet med litt blomster og serviett. Har også laget en tag på høyre side som er fargelagt med litt gesso. Her har jeg stemplet du er verdifull fra Papirdesign (MEN jeg har glemt å ta bilde….)

030915-3

På innsiden synes de flotte arkene enda bedre, så her har jeg latt de spille hovedrollen, og kun laget en kant med Martha Steward punch på gessofarget bazzil. Jeg synes blomstene var så vakre at det ikke trengtes mer pynt her.  Har brukt stemplet fra North Star Design – Vennskap. Er veldig glad i det stemplet, og dette skulle være et vennindekort.

030915-4

På baksiden kommer elgen fram igjen 🙂 Tusen takk for at du tittet innom bloggen min.

030915-5

Dette er hva jeg har brukt:

Ark: Beige Bazzil, Sanctuary – Botanical garden

Fargelegging: Distress markers

Gesso og Distress ink – Vintage photo

Stempel: Magnlia; Tilda with summer pants og Walter the moose, Papirdesign – Du er verdifull og  North Star – Vennskap

Blomstene er ukjente, og elgen er fra en «Blonde» fra Bikuben.

Martha Stewar punch

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Hjerteboden – Septemberutfordring Høst (frist 30.09)

Kreativ Scrapping – utfordring #9 Favoritter (frist 26.09)

Cards and Scrap – utfordrin 102 – Brug blomster (frist 13.09)

6 thoughts on “Kort med Magnolia stamp

Legg igjen en kommentar

