Toffifee-boks med sommertema

120815-1

Jeg har stort sett laget kort, og fikk lyst til å prøve meg på en Toffifee-boks. Har sett at andre har laget så mange fine, og da jeg fikk bestilling på en venninde gave, så ble det en boks. Jeg målte meg fram på den opprinnelige boksen. Kuttet et arket i 250 gr til: 17,5 X 27,5. Så falset jeg på langsiden på 10,8 – 12,9 – 23,7 – 25,8. Arket som skulle være på sidepanelen  ble limt på før jeg limet sammen boksen, fant ut at det var enklest..

Valgte å lage i sarte lilla farger og gult – fine sommerfarger.

120815-2

Blomstene har fått glitter med Wink of Stella og Stickles. Satt blomstene sammen som en  bukett før jeg limet de på. Da fikk jeg prøvd med litt fram til jeg ble fornøyd.

120815-3

120815-5

Alle kanter er rufset og farget med Distress ink. Baksiden er ganske enkel.

Synes boksen ble fin, og håper at mottagere blir glad for den 🙂

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fin dag videre.

120815-4

Dette er hva jeg har brukt:

Ark: Papirdesign – til konfirmanten, Maja Design – Coffe in the abour, bølgepapp farget med hvit gesso.

Diesene er ukjent, men tror det er spellbinders som er brukt på bildet

Distress ink: Scattered straw og Ranger Stickles – Frosted lace

Blonde – Fra restekassen hos Hobby & Sånt i Sarpsborg

Bilde: Joy crafts – Spring and paper & pictures

Osteklut og Dymo tekst

Sommerfugl fra Storyteller, Perler fra Papirdesign. Lilla bling i blomsten er ukjent.

Jeg deltar i følgende utfordringer med denne boksen:

Scappiness – Utfordring #6 LILLA, FUGLER og GLITTER, frist 14.8.15

Vintage utfordring – Utfordring #106 – Sommerfugl

Scrappehjerte – Utfordring nr #12, Bind it all, Bigshot,(alle prege/stansemaskiner) og Silhouette maskiner.

Scandinavian Papr Fun – Utfordring #6 – Sommer

 

13 thoughts on “Toffifee-boks med sommertema

  1. jorunn sier:

    Må bare si ar den som får denne esken er heldig, ikke bare er innholde nydelig, men måten du har pyntet den på er super.. Takk for at du ble med på utfordringen til Scrappiness, klemm dt jorunn

    Likt av 1 person

  2. Åsalill sier:

    Vilken härlig boks du har dekorerat med fantastiska detaljer. Tusen tack för att du är med och deltar hos Vintage Utfordring.
    Kram Åsalill

    Likt av 1 person

  3. Henriette sier:

    Nydelig toffiee eske du har pyntet :)) flott oppsett av blomstene, og fint bilde du har brukt 🙂
    Takk for at du deltar i Scandinavia Paper fun.
    Klem fra DT Henriette

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

