Bursdagskort til en sykkelentusiast

280715-1

Månedens kit fra Scrapomania har kommet i posten, og da jeg skulle lage et bursdagskort til ei dame som er glad i å sykle, fant jeg det perfekte bildet i pakken. Sammen med det vakre arket fra Maja Design, blomster og blonder, ble det et fint sommerkort 🙂 Veldig fint å få slike kit i posten, ferdig med ark og pynt, hvor alt stemmer i farger osv.

Jeg har pyntet stort sett med hvite farger, men brukt Dymo merketang i sort, og da fikk kortet litt kontrast til alt det lyse og litt vintage 🙂 Har også brukt litt glitter (Stikley – Frosted lace) og perler. Alle kanter er rufset og farget med Distress ink – Scattered Straw

280715-3

På innsiden spiller arket hovedrollen (vakkert mønster og nydelig farge), så her er det bare pyntet med stempel fra Kreativ Hobby – Magi og sommerfugler. Det er satt av god plass til å skrive en hilsen. Sommerfuglene har fått glitter på seg fra Stickley – Frosted lace.

280715-4

Baksiden er veldig enkel, bare stemplet mitt og litt blomster og punchkant.

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fin dag 🙂

Her er en oversikt over hva jeg har brukt:

Ark: Bazzil – gul, Maja Design – Coffee in the harbor – Homemade Lemoncurl

Bilde fra Joy Crafts – Spring paper pictures

Dies: Spellbinders Majestetic label one, Floral ovals. Tattered lace – Butterflies

Punch – Martha Steward – deep punch

Pynt: Det meste er fra Scrapomania kit (osteklut, bånd, små hvite blomster og perler) , men stor blonde og noen av blomstene er fra Ebay.

Distress ink – Scattered Straw, Stickley – frosted lace.

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet.

Scrappegarasjen – utfordring #13 – Ferieminner (frist 10.08.15) Selv om dette er et bursdagskort, minner sykkelen meg om fine sykkelturer i sommer.

Scandinavian Paper fun – utfordring #6 2015 – Sommer (frist 08.09.15)

Card & Scrap – Utfordring 100 – alt er lov (frist 31.07.15)

Hjerteboden – Utfordring Juli – alt er lov (frist 31.08.15)

7 thoughts on “Bursdagskort til en sykkelentusiast

Legg igjen en kommentar

