Flott bluse av gammel herreskjorte

  Idag har jeg tatt symaskinen fatt og laget meg en skulderløs bluse av en gammel stor herreskjorte. Ide og oppskrift fant jeg hos Jenny Skavland. Utrolig enkelt og godt forklart. Jeg brukte maks 30 min😊 anbefaler dere å ta en titt på siden til Jenny- hun har mange fine tips til hvordan sy om klær. Link finner du herhttp://www.jennyskavlan.com/syom/fra-doll-skjorte-til-tipp-topp/ 

Skjorten har jeg kjøpt hos Røde Kors bruktbutikk i Sarpsborg og den kostet bare 15,- så det er en god løsning hvis du ikke har en stor herreskjorte hjemme du kan bruke😊

Today I have taken hold of my sewing machine and made me a Racerback blouse of an old big men shirt. Ide and recipe I found at Jenny Skavland. Incredibly simple and well explained. I spent up to 30 min. take a look at the page to Jenny- she has many fine tips to sew the clothes. Link can be found her http: //www.jennyskavlan.com/syom/fra-doll-skjorte-til-tipp-topp/

The shirt I bought at Red Cross Bruktbutikk in Sarpsborg, and it only cost me kr 15,-. This is an good solution if you dont have an oldshirt at home.😉 

One thought on “Flott bluse av gammel herreskjorte

Legg igjen en kommentar

