Bursdagskort til en gutt – tenåring

050715-1

I dag har jeg gitt min flotte gutt som ble 14 år sitt bursdagskort. Han var livredd det skulle bli blomster og bling, så det ble det heller et sommerkort med ugle. Litt pynt ble det, men ikke mye.

Jeg har brukt det flotte og lyse arket fra American Crafts – Silly Sarah og banneret er laget av et reste papir fra Echo Park. Gratulere diesen og uglen er festet med 3D puter og nederst på arket har jeg brukt en punch fra Ek. Banner diesen er fra Cheery Lynn.

050715-3

Gratulere diesen har jeg trykket ut to ganger i to forskjellige blåfarger for å få litt høyde og dybde. Stemplet er fra Jessica Lyng – Brentwood owl som var en freebee tidligere denne måneden. Den har jeg fargelagt med Promarker, og pyntet så vidt det er sjøstjernen med litt Stickleys frosted lace glitter.

Alle kanter er farget med Distress ink Tumbled glass. så har den fått en liten bling og en knapp med tråd. Alt i farger som matcher. Så litt pynt fikk jeg lurt inn 🙂

050715-4

Innsiden er enkel. Den ene siden har en personlig hilsen og den første siden har stjerner (men tanke på sjøstjernen) litt washi tape fra Eco Park og stempel fra Kort og Godt.

Her har jeg brukt stjerne dies fra We R memory keepers Quickutz Nesting Star. Det er et flott sett med hele 8 stjerner i forskjellige størrelser. Stjernene er festet med 3D puter for å gi litt høyde. Lett farget i kantene med Distress ink og litt Stickleys Frosted lace.

050715-5

Og her er baksiden. Veldig enkel. Bare brukt de samme arkene og punchen fra EK.

Kortet ble godt mottatt og alle var fornøyde. Mamma hadde klart oppgaven 🙂

Tusen takk for at du tittet  innom bloggen min. Ha en flott sommerdag videre.

Her er en oversikt over hva jeg har brukt:

Ark: Vanlig hvit kartong 250 gr. Bazzil lys blå. Mønsterark fra American Crafts – Silly Sarah og Echo park.

Dies: Cherry Lynn Design – Horizon Fishtail banner og We R memory keepers Quickutz Nesting Star.

Punch: EK

Stempel: Kort og Godt.

Pynt: knapp og bånd – ukjent. Bling – Kort og Godt. Echo Park – Washi tape.

Farge: Promarker, Distress ink – Tumbled glass og glitter fra Stickleys – Frosted lace.

Jeg deltar i følgende utfrodringer med dette kortet:

Scrappelyst – Grublis for juli – inspirasjonsbilde. Her har jeg hentet inspirasjon fra fargene og fuglene. Nå ble det en ugle, og ikke en pappegøye 🙂

Hobbygrasjen – Utfordring #27 – Alt er lov 

Scrappehjertet – Utfodring #11 – Alt er lov

6 thoughts on “Bursdagskort til en gutt – tenåring

Legg igjen en kommentar

