Kort til gullbryllup

  
Det er flott og kunne lage et kort for å feire et gullbryllup. Tenk…gift i 50 år! Det er virkelig noe å feire, og for å gi kortet litt eleganse og følelse av høytidsstemning har jeg brukt håndlaget papir, embossing, blonder og gull. På arket har jeg limt på bling fra Kort og Hobby.

 

Jeg har pyntet forsiden med blonder og embosset en due i chipboard fra wycinanko.

 På innsiden har jeg brukt et stempel fra North Star og en embosset dies fra Spellbinders.

Side to viser jeg ikke for her var det skrevet en personlig hilsen, men den er ganske lik.

Baksiden er enkel og her har jeg bare brukt en Martha Steward punch.

  
  Her er en oversikt over hva jeg har brukt:
Ark – håndlaget papir fra Hobby & Sånt  i Sarpsborg og hvit bazzil

Bling fra Kort og Godt

Dies fra Spellbinders, punch fra Martha Steward

Distress glitterlim – gull

Distress glitter embossing pulver

Blonde ukjent

Chipboard fra  wycinanko

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min, og det er bare hyggelig om du legger igjen en hilsen 😊

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Nordsalten Hobbyklubb – til brudeparet 

Kreativ Hobby – Bryllup 

6 thoughts on “Kort til gullbryllup

Legg igjen en kommentar

