Bryllupskort

uke25-3

Bryllupskort i de vakre arkene fra Pion Design.

I dag har jeg levert fra meg et bryllupskort som var bestilt 🙂 Og her ser dere hva jeg hadde laget.

Brudeparet var glad i blåfarge, og så tenker jeg at kortet skulle være litt romantisk og med fine detaljer. Jeg brukte arkene fra Pion Design som heter Linnaeus Botanical Journal, og nå får man jo tak i tilhørende bazzil ark. Det gjør det jo så gøy og enkelt å sette sammen når fargene matcher helt perfekt.

Kortet måler 15×15. Bakgrunnen er vanlig hvit bazzil. Jeg har pyntet med dies, blomster, perler, strass, Liquid Pearls, osteklut,  brukt punch og alle kanter har fått en liten omgang Distress ink for å gi litt dybde. Sløyfen er laget av vanlig bånd.

uke25-1Blomsten har fått litt (bare litt) glitter på seg fra Viva 3D silver. Stemplene er fra Kort og Godt. Diesen er fra Wild Rose Studio.

Den fine baksiden på arket fra Pion har en nydelig sjattering i blått som kommer tydlig fram på bildet her 🙂

uke25-2Her er innsiden av kortet. Brukt punch også her fra Martha Steward, og dies fra Spellbinders samt stempel fra Kort og godt. Stemplet er laget slik at det også fungerer som en lomme til en pengegave. Den er bare limt i kantene og i bunnen og så har jeg bygget den opp med limputer øverst.

Baksiden er enkel og med det blå Pion arke med punch kant nederst.

Håper brudeparet blir fornøyde. Takk for at du tittet innom bloggen min 🙂

Her er en oversikt over hva jeg har brukt:

Ark: Bazzil – Pion Design hvit og blue, Pion Design – Linnaeus Botanical Journal

Punch – Martha Steward

Dies: Spellbinders  Nestabilities, Wild Rose Studio – Ornate Heart

Svirelen har jeg fått av en venninde, så jeg vet ikke hvilket merke den er fra 🙂

Stempel – alle er fra Kort og Godt

Osteklut og vanlig hvitt bånd som pynt + Strazz hjerte.

Ranger – Liquid pearls – Baby blue

Distress ink  – vintage photo på alle kanter.

Gesso og Viva 3D silver på blomster.

Blomstene, perler og blonder er ukjent.

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Hjerteboden – Bryllup og kjærlighet

Kort o Mania – La det blomster – (dette kortet blomstere jo både med blomster og kjærlighet)

Vintage utfordring – utfordring #104

Scrappehjerter – utfordring #11

Storyteller – Utforring #38 – Favoritt combo

5 thoughts on “Bryllupskort

Legg igjen en kommentar

