Posekort – Shabby chic

110615-1

Denne uken har jeg laget et posekort til min kjære niese som ble 15 år. Og når man er en 15 år gammel jente…..da skal det være blonder, blomster og masse pynt. Dette var kjempegøy og lage og morro og gi bort 🙂

Jeg har brukt de vakre arkene fra Ridderholmdesign.dk fordi jeg er glad i blått, og de var utrolig vakre.

På posekortet har jeg brukt punch, dies, blonder, blomster og lag på lag. Alle kanter på arkene er rufset til.

Posekort - shabby chic

Posekort – shabby chic

Blomstene har fått en dash av gesso og glitter, og charmsen også. Jeg har brukt osteklut og bølgepapp for å skape enda mer dybde og høyde, og for å få det shabby utrykket.

110615-4

110615-3

Baksiden har fått en sommerfugl dies fra Wild Rose. Den er farget med Viva sjokolade og fått noen perler laget av Ranger Liquid pearl.

110615-5

På tagen inni har jeg brukt det samme arket, og pyntet med osteklut, punch, stemple og dies. Så har jeg brukt «glad i deg» bånd og osteklut i toppen.

110615-6

Her er en oversikt over hva jeg har brukt:

Ark: Bazzil – White prismatic, Ridderholmdesign.dk – Vintage venture #W0162 (Panduro). Papirpose fra Søstrene Grene.

Punch – Martha Steward

Dies: Spellbinders – Floral ovals, Classic oval. Wild Rose – Little butterfly

Stempel – alle er fra Kort og Godt

Lace paper (hjerteserviette) fra Panduro.

Ranger – Liquid pearls – Baby blue

Distress ink  – vintage photo på alle kanter.

Gesso og Viva 3D silver på blomster og Charms.

Blomstene, perler og blonder er ukjent.

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Papirlosjen – Alt er lov

Papirplaneten – Alt er lov

Scrappehjerte – #11 – Alt er lov

5 thoughts on “Posekort – Shabby chic

  1. Ane Lene sier:

    Fantastisk flott posekort – dette likte jeg veldig godt.
    Flotte farger og detaljer!
    Tusen takk for at du deltar på Papirlosjens utfordring.
    Smil fra DT-Ane Lene

    Lik

Legg igjen en kommentar

