Sommerkort i glade farger.

060615-1

Jeg har fått Scrappegarasjen sin pakke for mai, og her var det mye friske farger. Litt uvant for meg å jobbe med gult og sånn, men jeg kastet meg ut i det. Det bare regner ute, så det er godt med litt solskinn inne 🙂

Piken er et digitalt stempel fra Tiddly Inks, som jeg har fargelagt med Promarker og lagt til litt effekter med Sakura Glace penn. Arkene med ispinner på har jeg kuttet slik at de ikke er helt kvadratiske for å få en litt anderledes effekt. Synes det passet til akene 🙂

Sommerfuglen var egentlig i bronse, så den har fått et lag Gesso og så blitt malet med Tattered Angel Glimmer mist. Knappen er fra mai-pakken til Scrappegarasjen og blondene har min mor kjøpt i Italia.

Perlene og kakeservietten er ukjent.

060615_2

Baksiden er bare et enkelt gult ark. Og innsiden har jeg bare gjort klar. Kortet har ikke noe bestemt formål enda, så det står blankt til jeg vet hva slagst tekst ol det skal være der. Det kommer jo ann på om det er bursdag eller et vennekort 🙂

060615-3

Dette er hva jeg har brukt:

Ark: Echo Park Paper – Best friend forever. Summer Bliss by Lori Whitlock – Summer Treats. De ensfargede arkene er vanlig bazzil.

Stempel: Tiddly Inks – Bloom Beautifully, Farelagt med Promarker.

Kakeserviett, blonder og perler – ukjent.

Det har vært kjempegøy å lage dette kortet, og nå kom sola og jeg skal få fart på grillen. God helg 🙂

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Scrappiness – Utfording #4 Sommerfugler, blomster og innslag av blått.

Sketchy Colors – Sketchy Colors #249

Scrappelyst – Grublis for mai – Vimpel, sugerør, knapp og/eller blonde

Jeg har valgt blonde og knapp.

Scrappegarasjen – Utfordring 11! Hva er typisk norsk for deg?

Jeg synes at is om sommeren er typisk norsk, og vi bruker mer farger og er gladere til sinns enn om vintere. Typisk norsk 🙂

9 thoughts on “Sommerkort i glade farger.

Legg igjen en kommentar

