Til konfirmanten – Gutt

Til Konfirmanten – Gutt

Dette er det første kortet jeg har laget noen gang, og jeg ser i ettertid at det er noen ting jeg ville gjort anderledes. Men, jeg liker arkene og fargene, og synes at det ble ok til å være første forsøk 😉 

Dette er hva jeg har brukt på kortet:Arkene: bakgrunn . Kort og Godt – Rustikk hvit. 
Tags og blomster: Papirdesign – Hell og Lykke. 
Ellers så har jeg brukt blomster fra Papirdesig og laget «perler» med Viva Perle pen –  Silver chrome. 
Den blå blomsten oppe i høyre hjørne er laget av Papirdesign – Hell og Lykke arkene.

Legg igjen en kommentar

